3+1=<3 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 lyst å bli kjent? jente på 22 år,bor i tønsberg..er 9+1 i dag
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei! endelig er det noen fra Tønsberg her:) Jeg la ut spørsmål på BiM-treff under Vestfold, men ingen har svart foreløpig. Kanskje det er færre gravide her i byen enn i sandefjord og larvik, he he:) Jeg er10+1 ca, 28. Hva gjør du på? Jeg studerer frem til sommeren.
KristineH79 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hei hei! Jeg er oxo fra Tønsberg,enten så spurte jeg om det samme for en stund siden eller så tenkte jeg det, hehe husken er så som så... Jeg er 29 år har en gutt på snart 14 mnd og er ca 6+1 på vei med neste mann. Jeg jobber i barnehage.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Ja, glemte å si at jeg har en sønn på litt over 2 år fra før da. Og 28 var alderen min;) Har ikke sett at du spurte jeg KristineH79. Ellers så ville jeg jo svart siden vi bor her nå
Line ♥ Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Hei på dere. jente på 22 år her Men bor i sandefjord da, ikke så veldig langt unna Har for ikke så lenge siden opplevd en MA, men har nå kommet meg tilbake igjen !!!! JIPPI !!!! :) :) Gleder meg til tiden fremover
3+1=<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 jobber på en cafe her i byen..merker allerede på kroppen at det kan bli for mye stress..så det er litt kjedelig :/ det er min første, så alt er veldig nytt å spennende..har min første kontroll på torsdag,det gleder jeg meg til vet dere forresten om en bra jordmor i tønsberg?
TusseMor07&09&14 Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er også fra Tønsberg, men holder til på 2. trimester... bare en tur innom. Jeg går til en fantastisk jordmor som holder til på ringshaug. Gikk til henne sist og... Lisbeth Kopperud heter hun ) Hun er privat da, så det koster litt å gå til henne. Har også hørt mye skryt av jordmoren som samarbeider med Dr. seberg...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Ha ha, snøhvit, nå kommer jeg jo tl å kikke etter en med mageantydning på alle kafeer i buen da;) Jeg skal til kontroll tirsdag. Har ikke hørt om noen jordmødre jeg, men bodde ikke her i forrige graviditet heller..
3+1=<3 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2009 hehe..du får si ifra hvis du finner meg hva er det som skjer på den første kontrollen?
♥REBECCA♥ Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 hei hei jeg bor i horten så ikke langt unna. men jeg er fra 2 trimester. har to gutter,en på snart 7år,en på 6mnd og er 21 uker med tredjemann
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 På første kontrollen skal de ta en haug med blodprøver hvertfall (syfilistest, sjekke om man er rhesusminus eller ikke osv), ofte er det en gynekologisk undersøkelse med celleprøve om det er lenge siden sist man tok. Og så får man jo sånn helsekort for gravide. Ellers så skal legen henvie til UL på sykehuset. Og ofte kan man spørre om ting man lurer på. Forrige gang ble jeg veid også, men det varierer litt hva de ulike kontorene gjør i forhold til dette.
KristineH79 Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Har tenkt det da sikkert men ikke kommet så langt som å skrive, men trudd jeg har spurt, hehe. Da var d jo bra du gjorde det Ellers lurer jeg på hva prisen Lisbeth Kopperud tar? og ca hva den inkluderer? Jeg tok modninsakkupunktur hos Jordmora (hun har meg og magen nå, ligger i sentrum) og var veldig fornøyd m henne og kvinnedoktoren (mannen hennes oxo på meg og magen) Har vurdert å gå til dem jeg da.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har ikke råd til å gå til privat jordmor, studentfamilie og alt. Men har en mor som er akupunktør snart så hun kan få trene om jeg trenger slikt etterhvert, hehe:)
mammanina Skrevet 4. januar 2009 #14 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bor i Tbg. Har en gutt på 5 år fra før. Er bare 5+2 på vei da.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Nå ble det jo ganske mange her etterhvert:) så artig. Kanskje vi kan noe treff når vi er lenger på vei da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå