3+1=<3 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 lyst å bli kjent? jente på 22 år,bor i tønsberg..er 9+1 i dag
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei! endelig er det noen fra Tønsberg her:) Jeg la ut spørsmål på BiM-treff under Vestfold, men ingen har svart foreløpig. Kanskje det er færre gravide her i byen enn i sandefjord og larvik, he he:) Jeg er10+1 ca, 28. Hva gjør du på? Jeg studerer frem til sommeren.
KristineH79 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hei hei! Jeg er oxo fra Tønsberg,enten så spurte jeg om det samme for en stund siden eller så tenkte jeg det, hehe husken er så som så... Jeg er 29 år har en gutt på snart 14 mnd og er ca 6+1 på vei med neste mann. Jeg jobber i barnehage.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Ja, glemte å si at jeg har en sønn på litt over 2 år fra før da. Og 28 var alderen min;) Har ikke sett at du spurte jeg KristineH79. Ellers så ville jeg jo svart siden vi bor her nå
Line ♥ Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Hei på dere. jente på 22 år her Men bor i sandefjord da, ikke så veldig langt unna Har for ikke så lenge siden opplevd en MA, men har nå kommet meg tilbake igjen !!!! JIPPI !!!! :) :) Gleder meg til tiden fremover
3+1=<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 jobber på en cafe her i byen..merker allerede på kroppen at det kan bli for mye stress..så det er litt kjedelig :/ det er min første, så alt er veldig nytt å spennende..har min første kontroll på torsdag,det gleder jeg meg til vet dere forresten om en bra jordmor i tønsberg?