Gå til innhold

Synkronisert gråting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til hvordan jeg skal trøste to små som gråter MYE?? Blir helt svimmel og nummen i hjernen hver gang det skjer at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Tvillingene er mine første barn og jeg må innrømme at jeg har mye å lære om barn sånn generelt. Uff, noen ganger får jeg ikke gått på do til og med.. ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men syns synd på deg. Kanskje prøve å ikke stresse...? Er jo ikke så farlig med litt gråting... ville ha prøvd å funnet ut om de gråt pga at de vil ha mat (sultne) og sjekket bleiene. Dersom de ikke har sovet så mye, Kan en liten tur i vogn kanskje hjelpe? Jeg aner virkelig ikke, men jeg syns jeg måtte prøve å hjelpe deg litt, venter selv tvillinger og har ikke barn fra før :-) Klem

Skrevet

Hei.

Leste på profilen din at de er født i oktober, tre mnd ca?

Ammer du?

Mine to roet seg veldig raskt når de fikk ligge inntil hverandre, under lekestativet eller i kurven. Nå er mine nettopp blitt ett år, men jeg husker mye skriking i begynnelsen. Å det kan ikke sammenlignes med å ha kun ett barn som gråter, da jeg har en storebror på snart tre nå som også gråt.

Du må sjekke om det kan være noe du spiser, hvis du ammer, som kanskje gir mageknip. Dobbeltammer?

Jeg fullammet i tre mnd,(enkelamming) så gikk jeg sakte men sikkert over til kun flaske. Det var veldig mye på kun meg, mens jeg ammet, litt for intenst for min del. Så jeg holdt kun ut så lenge jeg måtte...å når jeg gikk over til flaske, i tillegg til pupp, sluttet gråtingen ganske raskt. De fikk ikke nok mat rett og slett!

Skjønnerveldig godt hva du mener at du blir helt matt av gråtingen, det går til slutt på psyken løs....iallfall med to gråtere!!

Lykke til!

Bare skriv meg en pm hvis du vil.....jeg er født i 82 jeg også! :)

Skrevet

Heisann! Huff det hørtes slitsomt ut, mine jenter har vel stort sett vært rolige og skreket en og en, ikke synkronisert. Men tv1 hadde sine perioder de 2 første mnd, sikkert lett form for kolikk fra 12 til 2 hver kveld. Eg var heldig og fikk legge meg mens pappan tok henne og byssa ho i 2 timer.

Eg ville prøvd å gi litt tillegg viss du full-ammer, kan jo være de er sultne. Legg de i vogna å gå tur, det gjør jeg på dagtid så de sover en lang periode. Pass på hva du spiser, mine reagerer på fersk eple og appelsin-juice. Kle av de når de skriker som værst, de liker ofte å ligge i bare beina å sparke:) Føler ikke dette var så veldig gode tips men håper de blir snillere:)

Ser du bor i Oslo, bare å sende en PM så kan du får mail-adressa mi, Vi er en gjeng som møtest i Oslo og går tur eller luncher:) Masse tvillingmødre er veldig arti:)

Skrevet

hei.

Jeg får ikke svart på mailen fra deg, feil på nettsiden kommer det hver gang jeg prøver å sende svaret.

Hvis du vil, så kunne du sendt mailadr din på post til meg, så kan jeg svare deg direkte?!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...