Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Ved 1. mann begynte jeg ikke før ved 6 mnd. Denne gang har jeg begynt å finne dem frem allerede. Er 8+4
ida_hs Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Ja for jeg har funnet masse fint på nettet, men jeg tørr ikke helt å bestille det. Vet ikke hvorfor. Er vel redd for at jeg ikke skal trenge det.. Jeg er bare 8 uker på vei, men jeg er så oppblåst at det gjør vondt å få igjen buksa..
Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Dersom du er oppblåst og får vondt av vanlige bukser, så syns jeg du skal kjøpe inn nå, men kjøp dem ett nummer for store.
Magica_fra_tryll Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Ja det kan du si! Jeg er 4-5 uke tror jeg (skal på UL neste uke for å sjekke)... og magen min er kjempe oppblåst! Sitter å klør meg i hodet og lurer på hva jeg skal gå meg på jobb fremover... Synes jeg ser det godt allerede! Og det samme synes mamma og samboeren min. Går denne "oppblåstheten" bort eller vil den være der helt til magen begynner å vokse skikkelig?? Jeg må kjøpe meg ny bukse neste uke iaffall. *shoppe shoppe shoppe*
ida_hs Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 Ja jeg vet ossen det er. Jeg går i litt store gensere på jobben så det går jo bra, men buksene begynner å bli et problem nå.. hehe. Allerde:) Så da får vi gå til innkjøp av nye bukser. Orker ikke å gå rundt å ha vondt heller altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå