Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 jeg begynte plutselig å tenke på at jeg kanskje måtte få tak i et bittelite laken, men er noe slikt i salg? hva bruker dere? jeg får februar barn så jeg skal i tillegg ha lammeskinn og vognpose.
baima Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 skal ha laken og pose jeg da. ville ikkje hatt lammeskinn under posen, da mister det mest sannsynlig effekten, legg det heller oppi el dropp det. men ville ihvertfall hatt eit laken over selve madrassa ihvertfall....
trillemamma Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg bruker ikke laken, men jeg brukte et helseteppe i sommer når vi ikke brukte pose.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Man får laken til vugge/vogn ja. Det har str 40x90. Skal ha skinnpose i vogna, og har egentlig ikke lagt laken over madrassa nå. Blir vel gjort til våren når det ikke er bruk for posen lenger, og det blir brukt dyne i stedet for. Skinn og vognpose blir kanskje i meste laget etter min mening. Kommer selvsagt an på posen, men skulle ikke være nødvendig med begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå