Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 har ei venninne som sier hun er det i meg og kan ikke si jeg finner det spesielt behagelig.... hva er emosjonellt forelska?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hun mener kanskje følelsesmessig og ikke seksuelt:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 En emosjon er en følelse, så hun er sikkert følelsesmessig knytta til deg på et vis, føler sikkert at dere deler mye samme oppfatning og meninger om ting, ta det som et kompliment du!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 emmosjonelt betyr følelsesmessig, men hun kan jo ha misforstått betydningen av emmosjonelt, så du bør spørre henne om hun mener at hun er følelsesmessig forelsket i deg eller om hun mener noe annet. aldri gøy når noe ikke blir gjengjeldt hverken for den som er forelsket eller den som ikke er det, synd om vennskapet går i stykker da, men jeg hadde ikke taklet at en venninne var forelsket i meg.
Gjest -<<- Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Det må du vel nesten spørre henne om. Følelsesmessig forelsket? Ja, for det kryr jo av ikke-følelsesmessige forelskelser ...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Hun sier at hun alltid har vært emosjonellt forelska i meg. Kan ofte kommentere at jeg er "så pen" eller "den ser du deilig ut i" osv. så jeg veit ikke hvordan jeg skal tolke det. Veit hun er bifil, men takler ikke det der så fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå