UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Får ikke i han grøt, og flaske nekter han tvert! Har lyst til å trappe ned amminga, sliter på å fullamme en så stor unge(han er stor)...men er jo viktigst med grøten pga jernet. Noen tips, råd, vær så snill?! Blir snart gal her. I natt har han spist 8 ganger fra han la seg til mårran...er jo tydelig at han trenger fast føde, men er ikke så lett, gitt. Vant til unger som spiser alt de kommer over jeg! *Frustrert*
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2009 Han har 7 tenner også, og liker å bite...aua! (synes litt synd på meg selv, men det kom vel tydelig fram, haha!)
Zitro Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hadde samme problem jeg.... puppen var fremme ca 7 ganger hver natt. Og hu ville ikke ha mat om dagen pga hu var jo mett etter all nattmaten. Så jeg var brutal og tilbydde kun flaske om natta, og null pupp. Hun tok heller ikke flaske før dette, men etter noen netter med ville protester og kranglig så gikk det... Da kutta jeg hele puppen jeg da og gikk fast over på flaska og da begynte hun å spise litt på dagen også....
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Her fullammer vi fremdeles, så masse sympati men ingen gode råd:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå