Gå til innhold

Når fikk dere som fullammet tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eldstejenta fikk jeg den tilbake regelmessig når hu var rundt 10mnd. Sønnen min som nå er 7 mnd og jeg har fått den tilbake men vet ikke ennå om det er regelmessig...

Skrevet

Fikk den tilbake to uker etter at vi byttet ut ett av puppemåltidene med grøt (det vi hadde til lunsjtider), mao etter at jeg ikke fullammet mere.

Skrevet

Når han var 3 mnd. Nå er han 7,5 og jeg er gravid igjen....hjelp...

Skrevet

5 mnd her, hadde håpet å gå litt lenger uten gitt..

Skrevet

Når han var 2,5 mndr... Og det ser jammen ut til at den er regelmessig allerede... Skikkelig nedtur, hehe, hadde håpet på å slippe litt lengre!

Skrevet

3 mnd...

Skrevet

Når han var 2,5 mnd. Men slutte å nattamme når han var 1 mnd, siden han sov natten gjennom, tror det har noe med saken å gjøre. Vet ikke om den var regelmessig, fikk satt inn spiral rett etter. Har småblødd siden, kjipe greier, håper det snart gir seg. :)

Skrevet

11 mnd her! kunne gjerne ventet lenger også! er noe .....

Skrevet

Allerede når tulla var 9 uker...en smule skuffa da ja..nå er hun 3,5 måned og hatt den ennå en gang, så regelmessig allerede..

Skrevet

Har ikke fått den enda. han er 7 mnd i dag:)

Skrevet

allerede etter 7 uker :( men det var fordi hun sov så lenge om natte (10 - 12 timer uten måltid)

Skrevet

Ser ut som jeg har rekorden da. Fikk den 5 uker etter fødsel, og den har kommet regelmessig siden. Typisk min flaks.

Skrevet

Og jeg tror jeg amma minst annen hver time, som regel til og med hver time, de første månedene.

Skrevet

med meg holdt den seg vekke så lenge jeg ammet.

nr 1 sluttet jeg da hun var 7 mnd og nr 2 da hun var 9,5 uke. Og fikk mensen tilbake sånn ca 1 mnd etter jeg sluttet å amme med begge to.

nå er minstemann 4,5 mnd og den har enda ikke kommet tilbake og håper den holder seg vekke også ;)

Skrevet

5 mnd.litt mer.. Begynte med grøt når han var 4mnd. Vet ikke om den er regelmessig enda..Skikkelig nedtur og få den igjen. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...