Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er andregangs og er 34 uker på vei. I en ukes tid har jeg konstant hatt menssmerter, nederst i magen og ryggen. Noen ganger er de så vonde at jeg ikke klarer å gå over stua. Vet at dette kan være kynnere men jeg begynner å bli bekymret faktisk. Har en på 14 mnd som løper rundt og jeg etter henne så det resulterer i at jeg blir liggende ute å kunne bevege meg i en time. Mannen min har flere ganger mast om å ringe føden slik at de kan sjekke dette men jeg er redd at jeg blir der. Sist fødte jeg 4 uker før termin så kan hende at jeg føder før denne gangen også.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 det værste som kan skje er at du må bli der,men da er det en grunn til det,du burde jo ringe å sjekke.
Hakkamella Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Kan jo alltid ringe føden en gang for mye enn en gang for lite. Men vær obs på at hvis du ikke har blødninger og så lenge du føler liv i magen så er det ikke sikkert du får komme til sjekk. Det er alltid svaret jeg får når jeg ringer. Har prøvd etpar ganger nå, men de sier jeg heller kan kontakte fastlegen/helsestasjonen hvis jeg ønsker det, for jeg er ikke i fødsel...
Itsrejk Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes absolutt du skal ringe og sjekke. Hvis du får frem at du fødte fire uker før termin sist tar de deg nok på alvor med de symptomene du beskriver her. Bedre å ringe nå, få en sjekk - og evt. måtte bli på sykehuset ei stund - enn å vente for lenge og føde alt for tidlig. Du som har født før tida før vet vel bedre enn de fleste hvor stor forskjell ei ekstra uke i mors mage kan utgjøre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå