babymaker skal ha en jente til Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Det er egentlig ikke ett navn jeg ville valgt sånn fordi jeg syns det er så fint.. tror det tar tid og venne seg til det. men dette navnet hadde vært så koselig og brukt i forhold til arv... Hva synes dere om navnet?
Miss Impatient Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Synes ikke du burde bry deg så mye med hva andre syns - til syvende og sist er det jo dere som skal avgjøre dette, og folk er så forskjellige og har såå ulike meninger og smaker.... Tror du bare vil bli forvirret dersom du skal basere deg på en drøss med forskjellige tilbakemeldinger. Derfor velger jeg å si at jeg har ingen mening om det navnet;-) Eneste jeg vil si at dersom du selv egentlig ikke liker navnet noe særlig, hadde jeg hvertfall villet tenkt meg nøye om...!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Det første jeg så for meg når jeg leste navnet var en søt liten gogutt Synes det var et fint navn jeg. Her er alle ungene oppkallt, er veldig koslig,og folk blir veldig rørt av det!
babymaker skal ha en jente til Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Så gøy å høre ) Jeg har smakt på det så lenge nå at jeg begynner jo å like det litt selv også )
ApriIbaby Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Et koselig navn! Ser først fo meg en skjeggete koselig mann, men ingen problemer med å få det til å passe på en liten gutt heller. Et godt og ikke så vanlig valg spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå