Kavringen_74 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vil tipse dere om at det er stor prisforskjell på Pampers Newborn bleier. Dersom dere skal bruke det så kjøp de på Rema hvor de koster ca 20,-. De samme bleiene koster nesten det dobbelte hos de fleste andre butikk kjedene.
Hakkamella Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Har sett det! 20 kr hos Rema, ca 20+ på Rimi (de har omtrent samme prisen). Andre steder går jeg nesten ikke og handler om dagen. Men man kan faktisk spare en hel del på å få tak i disse gratispakkene. Da får jo man 5-6 newborn her og 5-6 newborn der. Og i en pakke fikk jeg en 'gavesjekk' på Rema til å hente en hel pakke! Tror det var Babyverden/godboken.. Så kan man jo tipse venner og familie at man ønsker bleier og stelleprodukter i barselgaver istedenfor å få ørten bodyer i str 52 liksom...
tingeling87 Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 På ICA får man hver fjerde Pampers bleiepakke på kjøpet. Newborn koster ca 22 kroner tror jeg (så det koster 46 en annen plass). Da jeg kom til kassen fikk jeg faktisk 53 kroner i rabatt (sikkert prisen på vanlige bleier). Så egentlig betale jeg bare for to bleiepakker. Var veldig fornøyd med det:)
baima Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 libero new born har samme pris forskjell, koster 13.90 på kiwi og fra 30 og oppover på andre butikker... så på bleier kan man spare penger ja....
Lykkelig-nr1 Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 I går fant jeg en link der dinside.no har funnet ut hvem som er billigst på hvilke bleier, kan være verdt å sjekke ut http://www.dinside.no/php/art.php?id=529787
Skihild Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Her har det skjedd ting med bleieprisene gjennom de siste årene! For 10 år siden, då vi fikk vår første, kostet en new born Pampers pakke 79,90!! Husker det så godt, for en eldre mann spurte meg vei ut av Rema, som var billigst da også, hvor mye en pakke kostet og hvor lenge den varte. Hadde jo ikke tenkt på hva det kostet, bleier måtte man da ha! Den potten der blir mindre denne gangen da:-)
Lillian m/4 Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Trur ikkje man sparer så enormt mykje på Newborn-bleier da.. Bruker jo stort sett berre 1-2 pakker. Men andre bleier bruker man jo meir av. Eg har fått to lapper på Pampers Newborn-bleier fra Rema 1000, så slepp å betale dei i det heile tatt.. ;D Bruker no Pampers str 5 på min gutt på nesten 2 år. Sparer mykje ved å kjøpe på Coop. Der er det 10 kr avslag på kvar pakke (med coop-kortet). Koster ca 45 vanlig pris, og ca 35 med avslaget.
-MtG- Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 1-2 pakker bare? Tror vi brukte newborn i kanskje en måned eller mer sist og vi brukte kanskje 10-12 bleier om dagen. Mini bæsja HELE tiden:) Så hadde newborn-bleiene vært like dyre som de større så hadde vi nok blitt ruinert:)
Bic&Bac Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Husker ikke hvor mange pakker newborn-bleier vi brukte, men det var ikke mange, før han gikk over i neste størrelse. De minste bleiene er fra 2-5 kg, er det vel, mens de neste er fra 3 kg.. så man kan ofte gå fort over på den neste størrelsen. Vår sønn var liten da han ble født, men det var jammen ikke mange pakkene som gikk av de minste bleiene.
Fullt hus :) Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 men str 2 koster vel det samme som str1 på rema? gjorde hvertfall det før.. Eldste frøkna brukte disse to str leeeenge.. Hun måtte ha ny bleie etter hvert måltid en god stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå