Jente92 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei.. Hadde ubeskyttet samleie flere ganger daglig, fra mandag til torsdag.. Tok en angrepille tidlig på torsdagen, men kan jeg ha blitt gravid selv om? Har ikke eggløsning før rundt den 6. Januar..
Jente92 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2009 Innlegget havnet vel på litt feil plass, men håper på noen svar )
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Du kan få eggløsning td når du har orgasme...Så i teorien kan du ha blitt gravid .
Jente92 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Takk for svar ) Syklusen min har alltid vært veeldig lang.. Noen ganger har det gått 3-6 måneder mellom hver gang jeg har hatt mens.. Men nå de siste 3 månedene har den begynte å bli normal.. I oktober fikk jeg mens den 5 Okt. Så fikk jeg mens igjen den 18. Nov. Og sist mens jeg hadde fikk jeg den 21. Des. Så eggløsningen min kan faktisk være allerede nå.. Men jeg får ta en test rundt den 20. Januar og se om den er positiv eller ikke . )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 eggløsningen kan kun forskyves noen timer..maks 24 t, mener jeg det er...så når egget er nesten klart til å slippes(dagen før el), kan en orgasme fremskynde el...så jeg tviler på at du har blitt gravid, særlig når du også har tatt en angrepille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå