Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Redd vi kommer til å miste vår lille spire for 3.gang.. Har akkurat samme symptomer på SA som jeg har hatt de 2 andre gangene. De begynner med brun utflod noen dager i forrvegen, samt ekstra vondt i korsryggen. Prøver å si til meg selv at det ikke trenger å være noe SA på veg, men det er jammen ikke lett! Syns også testen i dag var svakere enn de andre, men det kan også være innbilling fra min side.. Er 8+3 på veg etter sist UL, men etter egne beregninger er jeg 9+5 i dag. Ble jo satt hele 9 dager tilbake ved forrige UL, noe som ikke akkurat gjorde meg noe roligere. Men skal til ny UL mandag, så får vel "dommen" da.. Godt å få luftet litt tanker mens vi venter på mandagen! Håper virkelig vi får beholde denne lille spiren, syns vi fortjener det nå!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 uff, da. lenge å vente til mandag! Krysser fingrene og håper at alt er som det skal! lykke til på mandag!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Det er lenge, ja! Tiden frem til mandag går nok sakte.. Takk for lykkeønskninger, det hjelper!!
skorpionfruen Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Huff jeg skal krysse alt jeg har. Håper virkelig at det bare er forbigående. Når du endelig har fått den på plass så håper jeg at den sitter. Du får finne på noe i helga slik at du ikke blir sittende å bare tenke på det. Håper på det beste for deg. Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Uff da. Håper det går bra. Skal krysse fingre og tær for dere. Lykke til XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Shiny84 Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 håper alt er som det skal med lille spire!! du får bare ta det helt med ro å slappe av fram til mandag da...
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk for alle lykkeønskninger! Det hjelper, selv om det "bare" er over nettet:) Har ikke fått noe mer vondt, og kommer kun utflod etter jeg har vært i bevegelse, men sånn har det jo vært de andre gangene også.. Skal heldigvis på jobb mandag, så slipper å gå å vente på UL her hjemme hele dagen.
Prinsen & spiren Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 ååh, nå ble jeg skikkelig lei meg Håper virkelig det går bra, Silje. Masse, masse lykke til på mandag!!! Jeg skal krysse alt jeg kan for dere;) ps. Før jeg dro på UL vettu, så tok jeg en test (dumme meg) og den var mye svakere enn de andre. Så jeg var livredd og sikker på at jeg hadde mistet. Men på UL så vi jo et bankende hjerte. Og jeg nevnte det med testen til han på volvat og han sa "en gravidtest viser ikke hvor gravid du er, den viser om du er gravid eller ei".
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk:) Kjenner jo fortsatt en del stikkinger på både høyre og venstre side, som jeg har gjort under hele sv.skapet, så håper det er positive tegn! Men er leeenge til mandag! Godt å høre det med testen din, jeg burde nok vært fratatt alle testene mine så jeg ikke kan teste noe mer:P Håper virkelig det går bra på mandag, og at vi sees på elverum i august;)
Har fire go`inger Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Jeg håper inderlig at du får positivt svar på mandag. Krysser det jeg har for dere.
Sweet Georgia Brown Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Oj, jag känner verkligen med dej!! Håller tummarna! De har gynekologvakt på Riksen, men man måste kanske ha henvisning. Vad med legevakten?
Sweet Georgia Brown Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 Hoppas du har det bra och att allt går som det ska. Har mistat 2 ggr själv, är i 8 eller 9 uke beroende på UL hos gyn eller egna uträkningar och hoppas innerligt att det går denna gången.. Lycka till!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk for alle lykkeønskninger!! Orker ikke stresse med legevakten nå, de er så sure her uansett, og man får litt sånn inntrykk av å være i veien. Siden jeg har time på Volvat mandag, venter jeg heller til den timen. Hadde nok heller stresset mer om jeg ikke hadde en UL time som ventet. Er så koselig med alle som tar seg tid til å sende noen tanker sånn over nett;)!!
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 Hei ville bare ønske deg masse lykke til:-) Jeg har og mistet en gang i SA, jeg blødde også med gutten min og hadde mye brun utflod men alt gikk fint:-) I dag har jeg vært inne på gyn.avd på sykehuset og fått ultralyd for andre gang på en uke, har blødd to ganger. Men hjertet banket og spiren hadde vokst:-) Så det er fullt mulig det går bra for deg denne gangen selv om det har gått galt før:-) Lykke lykke til på mandag!
Prinsen & spiren Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Siljeee.. jeg er så spent på hvordan det har gått med deg idag..:S Håper det har gått bra klem
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for det!! Det gikk jo desverre ikke noe bra, alt står i den andre tråden med mitt nick..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå