Bettybu Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 ...la poden "knuse" det der ilag med de andre på gruppen?? Er det dumt eller?? Sikkert noen her som ikke vil la barna spise "støvete" kakehus, men...(det er faktisk ikke så ille/er ikke SÅ gammelt! Hva synes dere andre??
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Synes at det kan gjøres hjemme. Da er det bedre å be noen kamerater på besøk.
Mom2Two Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Nei, det hadde jeg faktisk ikke gjort. Hvis alle skal gjøre det, må barna tygge i seg ganske mange støvete pepperkakehus som mange har plukket på (i disse omgangssyketider..).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Teit synes jeg.. Sånt gjøres hjemme..
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Det hadde ikke jeg gjort. Jeg er ikke motstander av kaker til bursdag og sånn, men jeg haddeikke blitt særlig imponert om noen tok med pepperkakehuset til barnehagen.
Bettybu Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2009 Nå har ikke huset blitt "plukket" på......annet en da vi friske og raske med rene fingrer laget/pyntet det. Omgangssyke har vi ikke utsatt det for her i hjemmet... Men takker for synspunkt...det var det jeg var ute etter....
Mom2Two Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Nei, men det kan jo fort skape en trend der alle de andre gjør det samme;o) Men hadde du likt at alle de andre gjorde det samme da?
du og jeg og vi to Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det er mye koseligere å knuse det hjemme;)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Vi spiser ikke noe som har stått og støvet ned i nærmere en måned hjemme vi... Tar et bilde når det er nylaget, har telys inni mens vi har det fremme og så kaster vi det.
hit og dit Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Nei hold det heller hjemme. Personlig fikk jeg nok av alt snopet og kakene som barna fikk i adventstiden, om det ikke skal spre seg som en restefest i januar også.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #12 Skrevet 3. januar 2009 Gutten vår går i "sukkerfri" barnehage så der hadde det neppe vært populært! Synes det er litt deilig med hverdag igjen etter at besteforeldre har prappet i barna pepperkaker, riskrem, karamellpudding og kaker i tide og utide :-)
hit og dit Skrevet 3. januar 2009 #13 Skrevet 3. januar 2009 Før forstod jeg ikke poenget med sukkerfri barnehage. Jenta vår startet i høst. Men så kom adventstiden, og milde himmel så mye snop og kaker som ble servert da. Nå vil jeg gjerne at barnehagen skal bli sukkerfri, så jeg har litt kontroll på inntaket hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå