mamma-for-første-gang Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var på sykehuset for sjekk i går etter en natt med rier. Det viste seg å være nesten modent, men ikke helt klart for fødsel ennå. Jordmor sa at det var helt normalt om det kom litt blodblandet utflod etter undersøkelsen, og at det bare var resten av slimproppen som kom i såfall. Dette slimet kom ut i går, men nå kommer det bittesmå mengder med brunlig utflod hver gang jeg går på do, så jeg lurer på; er dette normalt også? Ser ut som sånn reste-blod som man har helt i slutten av mensen.. Jeg er 7 dager på overtid og utrolig rastløs. Trenger råd til hvordan jeg kan få i gang effektive rier, for alt jeg prøver fører bare til kynnere. Har prøvd å være i aktivitet, spise sterk mat, kanel og tungt måltid, sengekos (som for øvrig ga meg rier, men de dabbet av igjen..), massere brystene. Kom gjerne med flere råd. Eneste jeg ikke gjør, er å ta lakserolje
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Be mannen din sjekke åpningen din å evt tøye eller dra litt oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå