Honningmelon Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Til barna altså, og jeg håper virkelig at jeg ikke har gjort et bomkjøp. Pleier som regel ikke å tørre å kjøpe sko så langt i forveien, men syns det var gode tilbud, og fikk god hjelp i butikken. Så da ble det Ecco til minsta og RooTeens til eldste. Tør dere kjøpe vintersko til vinteren igjen?
Uro4 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 tør ikke det jeg.. Krysse finga for at du gjorde ett godt kjøp..
Honningmelon Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Nei, har aldri gjort det før jeg heller. Men, har vært flink til å beregne andre sko til nå, så satser på det går bra Om de er litt store er det greit. Verre om de blir for små. Men, det tror jeg ikke. Blir nok heller bittelitt store.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 hvor var det tilbud på ecco sko og mye betalte du?
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Det går sikkert bra. I værste fall kan du selge dem til høsten om de er for små. Vi fikk støvletter (Skofus) til eldste til jul. Han har Viking str 29 nå som er litt store. De han fikk er str 30 så jeg håper det holder. Man skal jo regne to str pr år, men det har vist seg å være for mye for jr på 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå