Gå til innhold

mammastork i Stavanger - noen som har erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå midt i uke 16, og må vel tenke på å få bestilt en time til jordmor. Synes den vanlige jordmordtjenesten i stavanger ikke er noe særlig, bare masse "tatling". Dette er barn nummer tre, så har jo litt erfaring.

Tenkte at mammastork kanskje kan være noe, men hva tilbys egentlig der???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Jeg har ikke vært hos dem enda, men skal på svangerskapskurs og vanntrening i regi av dem etterhvert. Var også på tidlig ul hos en av deres samarbeidspartnere, Sigrids Ultra, og var veldig fornøyd med henne.

Skrevet

Jeg har vært hos JM Sigrid to ganger og er suuper fornøyd.. De har modningsukupunktur og masse kurs som en kan melde seg på. Tror det skal være veldig bra. Nå har jeg forøvrig en helt fantastisk JM i Sandnes, men om jeg ikke hadde likt henne hadde jeg definetivt gått privat.!!!

Skrevet

Heisann.

Jeg har gått til mamastork iløpet av svangerskapet, jeg har termin om åtte dager, så jeg har vært der noen ganger! KJEMPEfornøyd :-) verdt å betale litt ekstra for, i stede for å få en overarbeiden slunken kommunal jordmor.. De har god tid, god erfaring (jobber på SUS i tillegg), og kjempetrivelige!

Har begynt med modningsakupunktur, skal til time nr to til mandag så håper det har effekt..

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg var der kun for en tidlig ultralyd sist svangerskap, og synes hele opplegget virker godt. Jeg gikk til jordmor gjennom kommunen, og synes som en over at det ble mye "bla bla bla". Føler mamastork blir mer personlig. Jeg ble kjempegodt tatt imot da jeg var der. (Hos den kommunale følte jeg meg mer som "alle andre", hun husket meg ikke fra gang til gang feks, så jeg følte jeg måtte gjenta meg selv hver gang jeg var der...)

Eneste negative hos mamastork, var at de var tomme for papir på skriveren, så vi fikk ikke bilde av lille spiren vår...det var en liten skuffelse. Men det er vel sånt som skjer..

Jeg vurderer mamastork selv i dette svangerskapet, om jeg ikke nøyer meg med bare fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...