Gå til innhold

Dere som har IKM 7-8-9 januar. Når skal dere teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om syklus er regelmessig igjen etter fødsel men om den er det har jeg ikm 7-8 januar. Jeg tenker å teste 8-9 om ikke tanta dukker opp. Har en dårlig følelse ettersom jeg fikk negative el-tester rundt da jeg antok el var så tror ikke jeg har hatt el men jeg vet jo ikke helt sikkert. Jeg testet med morgenurin noe jeg har hørt er dumt!

Men det blir spennende allikevell, hvis jeg klarer å holde meg enda lengre skal jeg vente med å teste, er så kjedelig å bli skuffa med negative tester men er jo så nyskjerrig å!=)

Så når har dere andre tenkt å teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal teste mandag for moro skyld, men har ikke ikm før 10. da:) Regner med at den er b\negativ, så hvis ikke tr dukker opp, så blir det nok ikke testing før neste lørdag:)

Har hørt at det er best å teste med morgenurin, for da er urinen mer konsentrert.

Skrevet

Jeg har ikm 9 januar så jeg tester 8 januar :)

Skrevet

Jeg kan jo adde at jeg med førstejenta mi testet positivt allerede 5 dager før ikm, så håper jo at den vil vise det DERSOM jeg er gravid,noe jeg forøvrig har liten tro på desverre.

Skrevet

Jeg har 8., men har jo jukset og testet 7 dager før (torsdag, apotektest) og 5 dager før (i dag, billigtest) og begge viser svakt positiv - så jeg anser meg selv som gravid inntil det motsatte er bevist. Jeg satser på at det _ikke_ skjer.

Lykke til med testingen alle sammen - sender så mange gravidevibber jeg kan ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Klem

Skrevet

IKM 9. januar. Jeg venter på å få tester i posten som sikkert dukker opp på mandag, men ihvertfall på tirsdag. Da tar jeg en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...