Gå til innhold

Barselgrupper HS


husmus &2

Anbefalte innlegg

Jeg glemmer litt at dette forumet eksisterer, holder meg mest på Dib, men siden jeg er blitt sofasliter er jeg glad for å ha gjenoppdaget terminkubben :D.

Er det noen som vet når det er vanlig for HS å kalle inn til barseltreff for første gang?

Glemte å spørre på 6 ukers kontrollen rett før jul. Merker at det begynner å klø litt etter å komme seg ut og treffe andre. De fleste i min omkrets er snart eller akkurat ferdig med permisjon, så det blir mye hjemmesitting her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss tror jeg at HS skulle kalle inn en gruppe i fordindelse med 2 mnd kontrollen. Det er mulig det er ulik praksis rundt omkring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann er nå 6 uker og jeg var på barelgruppe rett før jul. Hos oss innkaller de når de har samla opp gruppe på 10 stk. For noen blir det lengre venting enn andre. Neste gruppe hos oss er nå ette jul og der er det ei som fødte 8 dager etter meg. tror det er litt individuelt, men skjønner hva du mener, jeg synes det var greit med 4 uker etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at du kommer inn på denne siden her også gjennom Dib. Heter klubbsider (på samme sted du finner terminklubben på BiM). Er akkurat samme forumet, bare det heter noe annet:)

 

Jeg skal på første treff denne uka her, og gutten min er åtte uker. Skjønner deg godt. Har heldigvis venninner som har barn like gamle som min, og jeg har stort behov for å være sammen med andre i samme situasjon. Er normalt ikke sånn hypersosial av meg, kan fint være hjemme i sofaen, men nå føler jeg meg lett innegrodd om jeg ikke kommer meg ut. Har sikkert noe å gjøre med at jeg ikke jobber lenger, og får den "voksen-inputen" derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har ikke fått barselgruppe enda da min helsesøster er langtidssykmeldt. Skal muligens få bli med på en av gruppene til ei av de andre. Sagt det vi er noen få som har startet trilleturer sammen i Oslo og snakkes via facebook. Finn gruppa Oktober/novembermammaer 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...