Gå til innhold

Ting på gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld/natt hadde jeg noen kynnere som var ubehagelige, det gjorde litt vondt på undersiden av magen og i korsryggen. Tok ikke tiden eller noe, men fikk ikke inntrykk av at det var særlig regelmessig. Kjentes ut som om det kunne komme til å utvikle seg til noe mer, så jeg prøvde å få all den søvnen jeg kunne mens det fremdeles ikke var så veldig vondt.

Men... i dag tidlig våknet jeg nesten uthvilt og uten noen tegn til fødsel :-/

Jaja, om ikke annet er det vel et tegn på at noe er på gang om ikke så alt for lenge. Er bare 6 dager igjen til termin nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Oi så spennende!

Jeg hadde det natt til forrige lørdag... Men jeg har termin 9 mars...men går med 2 stykker. Dette kan jeg vist nok få støtt og stadig frem til fødselen. Viktig at du sover når du kan ja! Du bør jo være uthvilt når fødselen er i gang.

Masse masse lykke til!

Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måten i går, men det skjedde ikke noe mer enn det. Våknet uthvilt i dag tidlig og var litt skuffet. Det er nok bare modningssmerter. Jeg har også 6 dager til termin. :-) Håper så inderlig at jeg slipper å gå lenge over tida.

Skrevet

Ja, nå er det vel bare å være tålmodig og ikke stresse for mye med når ting skjer. Jeg har en tendens til å sitte oppe om kvelden og se på film, må prøve å la det være noen dager nå og heller legge meg i sengen å lese. Da sovner jeg tidligere og får bedre søvn.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...