helene0: jan09+jun11 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 I går kveld/natt hadde jeg noen kynnere som var ubehagelige, det gjorde litt vondt på undersiden av magen og i korsryggen. Tok ikke tiden eller noe, men fikk ikke inntrykk av at det var særlig regelmessig. Kjentes ut som om det kunne komme til å utvikle seg til noe mer, så jeg prøvde å få all den søvnen jeg kunne mens det fremdeles ikke var så veldig vondt. Men... i dag tidlig våknet jeg nesten uthvilt og uten noen tegn til fødsel :-/ Jaja, om ikke annet er det vel et tegn på at noe er på gang om ikke så alt for lenge. Er bare 6 dager igjen til termin nå.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Oi så spennende! Jeg hadde det natt til forrige lørdag... Men jeg har termin 9 mars...men går med 2 stykker. Dette kan jeg vist nok få støtt og stadig frem til fødselen. Viktig at du sover når du kan ja! Du bør jo være uthvilt når fødselen er i gang. Masse masse lykke til!
Collette Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg hadde det på akkurat samme måten i går, men det skjedde ikke noe mer enn det. Våknet uthvilt i dag tidlig og var litt skuffet. Det er nok bare modningssmerter. Jeg har også 6 dager til termin. :-) Håper så inderlig at jeg slipper å gå lenge over tida.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Ja, nå er det vel bare å være tålmodig og ikke stresse for mye med når ting skjer. Jeg har en tendens til å sitte oppe om kvelden og se på film, må prøve å la det være noen dager nå og heller legge meg i sengen å lese. Da sovner jeg tidligere og får bedre søvn. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå