Gå til innhold

Det greie med amming er.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*veldig kose stund med lille snuppa

*innbiller meg at jeg tar av litt når jeg ammer (merker ikke noe da men)

*vet det er det aller beste for barnet

*Veldig enkelt, i stedet for å drive med flaske melk

*kan slippe alt jeg har i hendene, la mannen overta det og sette meg ned og ha kose tid med lille snuppa

*få mannen til å hente ting til meg mens jeg sitter låst der

*god unnskyldning for å sette seg ned og ta seg en pust i bakken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja sannt. Savner den perioden litt.

Skrevet

Og ulempen er........TENNER!!!! Fy søren så vondt jeg har i ene brystvorta. Han napper tak med tenna først, før han begynner å suge, aiaiaiaiaiaiaiiiiii.

Men søren heller, han skal få så lenge han vil ha. Er veldig kos når han gjør det ordentlig og jeg ser han koser seg skikkelig ved puppen :)

Skrevet

Så heldige dere er som får til å amme da!!! Blir litt sånn gni det inn til dem som ikke ammer, og ikke gir barna det som er best for dem...

Skrevet

Tja, det må jo være lov å skrive at det er fint å amme? Det er jo ikke unger i Norge som dør av å få flaske, men det beste er vel morsmelk sånn stort sett!! Og for ordens skyld, jeg fiksa ikke amminga selv:-) Pumpa i noen mnd, men det ble mye flaskestyr utav det.

Skrevet

Synes også det må være lov å skrive at det er fint å amme. Jeg er veldig glad for at jeg kan amme mine barn. De to andre har det ikke vært bare bare med, jeg fikk kun ammet de til de var 3-4 mnd. Ser ut til nå at det skal gå mye bedre denne gangen. Jeg har hatt ønske om å amme alle til de er 1 år, men har ikke klart det med noen av de to andre. Pga melken har forsvunnet mer og mer hos meg, barna har ikke blitt mett og det har vært styrete. Selv om dette plaget meg selvfølgelig blir jeg jo glad på andre sine vegne som klarer å amme de så lenge de har lyst. Gjelder jo litt å glede seg på andre sine vegne. Folk vil jo ikke barna sine vondt selv om de ikke fikser amminga, er jo ingenting med det å gjøre.

Skrevet

Enig med kokkelimonke. og jeg ser ikke helt hvordan dette var å "gni inn".

Skjønner at du syns det er leit og ikke få til å amme. Jeg syns også det var vanvittig trist å ikke kunne amme så lenge jeg ville første gangen. Da tok det vel en mnd eller to før ungen ikke ville ha puppen min mer. Med neste gikk det bedre og ungen tok bryst i 8-9 mnd.

Men uansett hvor leit jeg syns det var å ikke kunne amme så var jeg ikek sur på venninnene mine som fikk det til. Og i snakket mye om hvor fint amming var, men det betyr jo ikke at de gned det inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...