Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg der?? Nå gikk nettopp det 8. forsøket i dass. Fikk menstrasjonen på rugedag 10. Hadde ingen symptom, på noen ting. Er bare super deppa nå. Flere rundt oss som annonserte deres graviditet nå i jula. Orket nesten ikke gratulere dem, selv om det ikke er deres feil at vi sliter.

Hadde jo håpet at det snart var vår tur, men har nå så smått begynt å innse at det kansje ikke er håp lengre om egne barn.

Sorry klagingen, men må bare få det ut.

Ha et godt nyttår alle sammen. Måtte vi snart lykkes alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke klaging, comma, forstår deg godt!

Hvilken klinikk holder dere til på? Hva sier legene og har dere fått en second opninon? Holder selv til på nordica og de vurderer journalen din gratis om du ønsker det. Vet de har hjulpet mange som har prøvd lenge.

Håper uansett at dere kan støtte hverandre og ta den tida dere trenger.

Skrevet

Hei Comma.

Jeg forstår deg så utrolig godt.

Har desverre enda fler forsøk bak meg enn deg. Det er ikke noen trøst for deg, men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg virkelig føler med deg nå.

Du er ikke alene i verden. Det er bare det at vi som sliter gjør det stille.......inni oss, og de som blir gravide og lykkelige på 1-2-3 jubler så f******** høyt og det gjør sorgen vår enda større.

Jeg vet ikke hva slags utredning eller hva slags medisiner du har brukt eller om du har prøvd blastocyttdyrkning elle hatching eller eller....., men sikkert en god ide og ta en skikkelig prat med legen.

Og noen ganger kjære deg tar det "bare" lang tid....veldig lang tid.

Ta vare på deg selv

Klem

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du mangler motivasjon. Personlig hadde jeg nok ikke orket så mange ganger som du men gått over på adopsjon. Kommer til å kjøre løpet ut på søskenforsøkene våre i det offentlige men gåt det ikke da så tror jeg nok vi går over på adopsjon. Blir dyrt i det private og ingen garanti om å lykkes der heller. Er ikke adopsjon en mulighet for dere?

Skrevet

nytt/3046

Vet ikke om det passer her inne men jeg syns jeg fikk motivasjon av denne mannen!

Lykke til alle sammen, håper 2009 blir et godt år!

Skrevet

Hei og takk for omtanken alle sammen.

Har hatt 3 forsøk ved Haugesund sjuke hus. Ble gravid på 2 av dei, men mistet i uke 11 og 16. Hadde deretter 3 forsøk på Ciconia med hatching og aku. ble der gravid på 2 av 3 forsøk. Mistet da i uke 13 og uke 20. etter dette har vi hatt 1 i Haugesund igjen, og det siste nå hos Hausken.

Har gått på puregon, fragmin, abyl-e, metformin m.m.

Så jeg tror vi har prøvd det meste. Med adopsjon er ikke på våres lepper ennå. Mannen er ikke klar for det.

Har blitt utreda opp og ned og i mente. Har kun funnet nedsatt sæd kvalitet.

Ha en fin dag

Skrevet

Hei comma

Har dere vurdert forsøk ved en klinikk som kan langtidsodle og kromosomteste de befruktede eggene før tilbakesetting? Når du har mistet så mange ganger så sent i svangerskapet kan det være at svaret ligger i kromosomene (eller er dere utredet for dette også?)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...