Gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Så det nå da jeg skulle endre 'høygravid' til 'fødeklar', nicket mitt er jo stilt tilbake til 'på'an igjen', og lengden på passordet (de svarte prikkene) stemmer ikke med det passordet jeg bruker nå. Dersom jeg endrer nicket mitt, og bekrefter, så bekrefter jeg vel det gamle passordet også da, som jeg ikke husker - også får jeg også trøbbel med Min Side??
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Legg inn et nytt passord der prikkene er da...
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Har prøvd det, men det går hele tiden tilbake til det lange som ikke passer. Kanskje det bare er et standard antall prikker. Nå gikk det i alle fall greit å endre nicket.
mamman til to gutter Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Det skjedde noe rart med passordet mitt også rett før jul. Jeg måtte få tilsendt et nytt, men det fungerte ikke med en gang det heller, men pluselig så fungerte det nye jeg fikk tilsendt og da fikk jeg endret tilbake til det jeg har hatt (antall prikker stemte ikke med det jeg hadde brukt tidligere og jeg har aldri byttet). Hvis du ikke får logget deg på neste gang,så får du be om å få tilsendt et nytt og så endre det til det du vil etterpå.
Blomsterenglene Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Hadde problemer med passordet mitt ved juletider jeg også.. Måtte også be om nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå