ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har sluttet på en runde med provera for en uke siden i dag, men fortsatt ingen tegn til TR.. Det står at man skal få den etter 3- 7 dager.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått den da.. Noen andre med erfaringer? Hva det kan være? Så frustrerende!
♥Bubble♥ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei... Skjønner frustrasjonen din. Jeg hadde samme problem, fikk ikkt TR etter 7 dager, men den kom. Det gikk 10 dager fra jeg sluttet til jeg fikk TR, så den kommer nok Skal du begynne med pergo? Trøste klem
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Takk for oppmuntrende svar! Da har jeg kanskje sjangs til å få den snart alikevel. Har ikke hatt TR siden september når jeg sluttet på p piller. Så er en smule utålmodig egentlig. Har fått pergo også, men er så redd for å bruke dem med tanke på bivirkninger osv. Og muligheten for tvillinger. Tar de gjerne imot, er ikke det. Er bare redd for det! Har du gått på pergo eller? hvordan var det i så fall? Klem til deg også
♥Bubble♥ Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Var litt skeptisk til å begynne med pergo jeg også, av samme grunner som deg. Jeg hadde min første kur i desember, så jeg er veldig spent nå. Er under utredning så jeg har vært på sykehuset å tatt blodprøver,nå venter jeg på å bli innkalt til gyn. der. Har vært litt ekstra sårbar i det siste men vet ikke om det er provera og pergo som gjør det eller om det er for at jeg er sliten.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Jippi!!!!! Idag kom TR, 10 dager etter slutt på provera. ENDELIG! da er det ikke mange dager igjen til jeg kan begynne på pergo. Dette blir spennende. :) Noen med erfaringer? Hvem dag begynte du på?
2009??? Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hei... jeg fikk mens på 5 dag etter første kur, skal gå på kuren to ganger til... ( Legen min har ikke sagt noe om at jeg skal på pergo etter dette... fikk dere automatisk pergokur da dere fikk provera?? Liker ikke hormon kurer i det hele tatt, men liker heller ikke neg tester ) jeg har fått mye vondt hodet og er veldig trøttt og tørst etter jeg begynte på kuren, men den som lider, venter på noe godt. hihi...
♥Bubble♥ Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Så den kom etter 10 dager på deg også Det var da godt Håper det går bra med pergoen da Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå