Gå til innhold

Har en diskusjon med min mann om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva som er "best" av Sofie og Sophie. (skal være mellomnavn) Synspunkter noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva fornavnet er, men syns Sophie er penest :)

Lykke til med navnevalg :)

Skrevet

Jeg synes Sofie er finest.

Skrevet

Sofie er finest.. Sophie virker nesten litt arrogant synes jeg..

lykke til med valget:)

Skrevet

sofie:)

Skrevet

Sofie er veldig fint :) Desverre er det tre i min samboers familie som heter det så vi måtte finne på noe annet. Sophie får meg til å tenke på grevinnen og hovmesteren

Skrevet

Absolutt Sofie.... jeg synest slike snåle skrivemåter bare er unødvendig..... det mest naturlige er å skrive det med f....(hvis dere ikke er frenske da)... liker heller ikke de som skriver alexander med X eller Christopher med ch og ph.... jobber i NAV, kan ha noe med alle sosialklientene som har slike "spesielle" vrier.....

Vi har en KJEMPEdiskusjon selv om navn vi......vi er veldig eni i jentenavn..... men guttenavn er vi ikke enie i.... min mann er også amerikansk, og da er det jo også litt viktig at hans familie klarer å uttale navnet....så det blir ikke Karl Einar eller Per Brynjar for å si d slik!!! Vi har en liten liste over guttenavn, kom gjerne med noen tips... De vi har er Samuel, Joel, Thomas(oppkalling) Johan (oppkalling) selv liker jeg Joel best......det er lett, kan skrives rett frem, 4 bokstaver, kan uttales på alle språk og blir nesten helt likt... men han synest det minner han om nissen.....GUD forklar meg hvorfor...?

Skrevet

Jeg foretrekker nok Sophie. Ellers burde du ta dette på Navnedebatten her på siden i stedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...