Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Nå ha det vært snøvær her i noen dager, men idag var skulle det være blå himmel og sol så vi skulle kose oss ute i noen timer før jeg skulle på jobb til 15.. MEN, denne damen våknet idag tidlig med sår halsm hoster så jeg brekker meg og feber - så ingen jobb.. Men nå sitter jeg inne da, og kikker ut av vindu og ser på min mann og min sønn kose ser ute i snøen i det KNALL FINE været.. JEG VIL OGSÅ UT!!!!! Men er man sjuk så er man sjuk, så da får jeg holde meg innendørs idag. Satse på at jeg blir bedre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Høres kjipt ut!! Jeg hadde også gledet meg til juleferie, sambo har vært hjemme hele jula og barna har hatt fri fra bhg. Men i midten av desember klarer jeg å kjøre i grøfta med bilen og brekker og brister ribben. Så ingen kjekk jul på meg, ingen gøye aktiviteter, ingenting! Det er så kjiiiipt!!!! =(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Så surt å bli syk, og særlig på slike dager!! Og i jula er det jo pyton å være syk. Idag hadde de meldt snø her, snødde når vi gikk å la oss igår kveld (rundt midnatt), og gutten min på 6 år så ut døra og ropte kjempeglad at det hadde kommet en del snø, (var da så vidt kommet litt, lå vel ca en halv mm på bakken, så det viser vel hvor lite snø vi pleier å ha her). Men våknet idag så var alt borte og 3 pluss grader. Er nå 4 pluss. Vi som har hatt minus grader nå i over ei uke.. Men bank i bordet, så er vi iallefall friske. Er så mange som er syke nå rundt forbi. Ønsker god bedring til dere alle!!!!!!!!!!!
Korse76♥ Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Kjipt når det blir sånn ja.. Ikke helt det samme, men jeg gledet meg såå til langtur med hunden i går. Siste dag før vesla kommer fra juleferie,men så havner vi hos veterinæren og må holde pelsen i ro en god stund pga brukket klo. Alltid kjedelig med brutte forventninger,men håper du blir raskt frisk og at det blir flere muligheter :-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 vet hvordan du har det..har hatt syke barn i over en mnd nå, og når de endelig blir friske, så blir det 13-15 minus ute så de ikke kan gå ut (astma), og så blir vi voksne syke, og så blir unga syke IGJEN..herregud..ene guttungen har ikke vært i bhg på en mnd
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 uff da, kjiipt:( Håper du føler deg bedre i dag da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå