Gå til innhold

Er ikke dette litt merkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt invitert på 30 årsdag hos de to beste kameratene til mannen.

Fikk en sms der det sto:

Vi feirer dagen vår på ****** den 30.2. klokken 1900.

Det blir levende musikk, og pga dette må vi ta inngangspenger, kroner 200 pr snute. Ta med mat og drikke selv.

Vel møtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig spesielt...

Her vil de at gjestene skal betale for seg selv ihvertfall.

Skrevet

HÆ? Det er det værste jeg har hørt! Dette er vel ikke vanlig???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Heh... vant til "ta med drikke", men ikke mat? Og hvertfall ikke 200 kr pr pers for et band man kanskje ikke liker engang?

Skrevet

Vi må kjøre 3 timer for å delta, og hva skal vi gjøre, liksom? Stikke innom Mc Donalds og kjøpe med en Happy Meal?

Skrevet

Helt enig i at det er merkelig det der, men det er ikke første gangen jeg har hørt om at folk må betale selv.

Jeg hadde skjønt det dersom det var inkl maten også, for det er dyrt å holde folk i kosten.

Men når det bare er for musikken, nei det hadde jeg synes var veldig rart, og jaggu ikke vært sikker på om jeg gadd å få med meg!

Skrevet

Jeg skrev en "liksomdato" på grunn av at jeg vet aldri om noen skjønner hvor vi er invitert. Vet at den 30.2 ikke finnes:-)

Skrevet

Ahaaaa...

Skjønner, det ville liksom bare vært toppen av kraskekaka dersom det var den faktisk invitasjonsdatoen altså;) Hehe...

Skrevet

Hehe, ja da hadde jeg meldt avbud straks tror jeg:-)

Men fint å se at det ikke er bare meg som synes dette er litt snålt!

Skrevet

Hjelp, synes jeg var litt rart ja, betale 200 kr i inngangspenger og i tillegg ta med mat og drikke? Drikke utover noe til maten er forsåvidt greit nok. Håper ikke de forventer gave i tillegg, hehe

Skrevet

Veldig spesielt. Mannen blir 40 år nå i slutten av mnd og etter det som skjedde med bilen min har jeg ikke mulighet til å arrangere det jeg hadde planlagt. Kunne aldri i verden falt meg inn å be om hverken inngangspenger eller matbidrag til en bursdagsfeiring.

Skrevet

Det rare er at begge gutta er single, har rundt en mill i året, og hadde fint klart bå arrangere et lite selskap uten å blakke seg...

Skrevet

Kan jo være de skal finne på noe gøy til denne personen. Kan du ikke bare ringe høre?

Skrevet

Det er ikke hun som for en tid tilbake skulle bestille Ole Ivars til bursdagen til sin mann? Det kostet jo noe slikt som 85.000, men det var visst "spesialpris" ettersom faren hennes kjente en i bandet! Hun skulle jo også forlange inngangspenger ellers måtte hun i banken og ta opp lån! Burde i alle fall være avklart på forhånd om dere ønsker og betale, evnt at det er frivillig!

Skrevet

Den dealen ville jeg avklart med gjestene på forhånd om jeg var arrangør for den bursdagen der... helt greit å dele på utgiftene, og egen drikke er også helt ok. Men i ditt tilfelle ville jeg nok droppet hele bursdagen....

Skrevet

..nei, så sært!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...