Lille Langbein Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 litt lei av å gi brødskive hver dag, har lyst til å gi gutten (10 1/2 mnd) litt annet og;)
* 5 om dagen * Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 en enkel omelett er jo godt :-)) eller en suppe med rundstykker til..
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Hva med knekkebrød? Mine har alltid syntes at det har vært godt å bite i.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Grøt, en pastasalat beregnet på små mager, yoghurt blandet med masse god frukt. (naturell) Cottage Cheese blandet med masse frukt, her hender det vi lager lapper med blåbær til lunsj også, omelett, pølsesnadder (pølsebiter, poteter fra i går som stekes, litt løk for smaken, ketsjup på og server sammen med stekte brødbiter!)
Libido- Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Omelett Småpølser og eggerøre (skinkebiter til lille) Havregrynsgrøt Risengrynsgrøt Lun kyllingsalat Ostesmørbrød
Fire småtroll Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har en sønn som ikke er spesielt glad i brød, han er litt eldre da men vi må jo likevel finne på litt andre ting. Han spiser veldig gjerne lomper eller lefser med smør og pålegg inni (alt fra kokt skinke til brunost duger) Kalde fiskekaker eller fiskepudding Omelett eller eggerøre med skinke e.l. Grove polarbrød uten pålegg. Grove vafler (jeg lager røre med bl.a. havremel og grovt mel eller revet potet i).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå