Gå til innhold

Eks som ringer hver tiende minutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom i dag for å hente datteren vår, og på den tiden greide han å kalle meg ei feit hore, satans drittkjerring +++ Alt foran jenta, som heldigvis ikke forstår så mye ennå, men som en gang kommer til å skjønne hvordan han snakker til meg. Jeg svarer ikke når han snakker sånn til meg, rett og slett for barnets skyld. Han er bare sur fordi han sa da jeg flyttet fra ham at jeg aldri kom til å klare meg alene, men jeg klarer meg veldig mye bedre uten ham.

Nå er han reist ja, og ringer hele tiden. Det er ikke noe han vil. Han vil bare prate, og plutselig er han så blid og glad og ingenting skjedde i morges. Plutselig forventer han at vi skal snakke sammen som bestevenner. Jeg blir helt kvalm av mannen.

Er jeg veldig slem som ikke tar telefonen lenger? Mener han kan sende en melding om det er noe viktig, men ellers vil jeg helst ikke snakke med ham i det hele tatt. Iallefall ikke før han kan prate sivilisert til meg foran barnet, det er mest henne det går ut over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt det samme problemet her også...

Jeg ga beskjed om at jeg ikke kom til å svare om han ringte. Han fikk sende sms eller skrive mail til meg når det var noe. For når hver eneste telefonsamtale endte opp med at han skjelte meg ut, syntes ikke jeg vi hadde noe å snakke om lenger.

Snakket ikke med han på 5 mnd (annet enn over meldinger). Han truet med å ta livet sitt hvis ikke jeg ville prate med han, så da fant jeg ut at jeg kunne gi han en sjanse til å snakke med meg igjen.

Men, det endte på samme måte...

Skrevet

Det du kan gjøre, er å fortelle ham at om han ikke har noe som er nødvendig og fornuftig å si, så legger du bare på uten noe mer snikksnakk. Og så gjør du det om det blir tull når du snakker med ham.

Selv om jenta er for liten til å forstå ordene, så kjenner hun stemingen.... Bra du holder deg for god til å synke på hans nivå:)

Det er teit at noen holder på slik, men det er en form for maktdemonstrasjon(tror de som holder på slik). De har ikke noe annet igjen.

Og det med å snu på en femøring i humøret, er heller ikke ukjent hos slike;)

Skrevet

Hvis noen hadde kalt meg så stygge ting, ville jeg ikke pratet med ham i det hele tatt. Er det noe i veien med ham? Vær du sikker på at barnet merker at det er noe mellom dere, så jeg håper for barnets del at eksen din snart begynner å bruke hodet litt.

Skrevet

En hver kan bli midlertidig sinnsforvirret ved samlivsbrudd. Når man er lei seg nok kan man si og gjøre urasjonelle ting. Virker på meg som han vil ha deg tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...