alexmommytobe Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Vaar lille prinsesse kom til verden en uke for termin. jeg var hos legen morgenen den 30. Desember og legen strippet meg. hadde maserier hele ettermiddagen, men de stoppet opp etter at jeg hadde tatt meg en varmd dusj. klokken 23 gikk jeg til sengs, og klokken 2330 kjente jeg et popp og det viste seg aa vere vannet som gikk. vi hoppet i bilen saa fort vi kunne. vi hadde 40 min aa kjore til sykehuset. med en gang vannet hadde gaatt begynte riene, og de kom med 4 min mellomrom med en gang, naar vi kom til sykehuset var de rett etterhverandre med 1-2 min mellomrom. Jeg fikk min etterlengtede epidural og jeg var i himmelen, jeg kan ikke forestille meg aa gaa gjennom en fodsel uten! all ere til dem som klarer det!! med epiduralen vel paa plass fikk jeg sovet en god del den natten! det gikk sakte men sikkert fremover, fra 3 cm aapning, til 5cm, til 7 og 9.. saa kom den store pressetrangen, men jeg fikke ikke presse pga en liten lippe paa livmorhalsen som ikke hadde gaatt borte enda... maatte puste meg gjennom 20 min til med rier, for jeg kunne begynne aa presse. jeg presset i 20 minutter og saa var prinsessen ute klokken 1019 onsdag 31.12.08. alt i alt fror jeg jeg hadde en dromme fodsel! det gikk over alt forventing og resultatet ble en frisk og perfekt liten jente! vi er helt i himmelen! lykke til til alle som enda venter!
flypapir Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Gratulerer så masse! Høres ut som en drømmefødsel, ja!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Gratulerer så masse!! Høres ut som en flott og ukomplisert fødsel:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå