Gå til innhold

Dere som ammer..


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luca får pupp om morgenen og kvelden. Er vi hjemme på dagene, får han litt da også, men stort sett har han ikke tid da. I tillegg får han flaske tre ganger om dagen. En før frokost, en midt på dagen, og en ved leggetid. Vil slutte, men Luca synes det er greit, så da får jeg meg ikke til å slutte helt. Men det går nok mot å slutte snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian får fortsatt pupp om morran og kvelden. Gir i tillegg 2 flasker melk på dagen. Ellers drikker han vann. Kommer nok til å slutte med puppen i løpet av 1 mnd nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere gir erstatning ved siden av? her har jeg gitt bare vann jeg. burde han hatt mer morsmelk da kanskje?han liker ikke flaske så må det mer pupp til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emelie får pupp alt fra 3-5 ganger i løpet av døgnet enda... Hun nattammes fortsatt :/ så får hun på formiddagen og til kvelds. Jeg gir ikke mme får hun nekter å drikke det. Får bare vann på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer jenta mi morgen og kveld, noe oftere hvis hun er syk eller i dårlig form. Ellers får hun vann. Har prøvd å gi morsmelkerstatning, men det liker hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer 1 - 2 ganger om dagen ellers drikker hun vann. Tenker ikke det er nødvendig å gi morsmelkerstatning da hun får nok kalsium ellers gjennom kosten - spiser mye banan, yougurth, ost, brød etc. Snart skal vi begynne med kumelk til maten tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...