Gå til innhold

Vil du helst vite om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva andre mener om dette..

 

Hvis noen sier noe negativt om deg bak ryggen din, vil du helst vite om det da, eller synes du det er bedre at du aldri får vite om det?

 

Har nemlig en svigermor som snakker dritt om meg konstant, og mannen min ser det på som sin plikt å informere meg om hva hun har sagt. Og ærlig talt driter jeg i hva hun sier, bare jeg slipper å høre det selv. Når jeg får høre det, blir jeg jo litt lei meg, og hadde jeg aldri fått høre om det, hadde det vel strengt tatt ikke påvirket meg i det hele tatt.

 

Det er jo galt å snakke dritt om folk, men jeg skal ikke akkurat nekte for at i et stresset øyeblikk har jeg selv sagt noe urimlig som kanskje burde være usagt. Skulle alt slikt kommet fram i lyset, hadde det vel vært mange uvenner rundt etter.

 

Hva mener du om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. kommer an på hvem som hadde snakket dritt om meg. Er det mennesker jeg ikke bryr meg om, så hadde jeg gitt faen om jeg hadde hørt det eller ei.

men hadde svigermor snakket konstant dritt om meg, ville jeg nok ønsket å høre det - men hadde nok kunnet spare meg for alle detaljer. holder da kanskje med å si at "hun snakket stygt om deg igjen."

men hva er galt med mannen din?

Skrevet

Jeg ville kanskje helst ha sluppet å vite det. Pappa har fortalt meg masse hva hans samboer har sagt om meg, lite pene ting som at det aldri kommer til å bli noe av meg osv.

 

Lenge siden jeg har hørt noe nå og jeg og denne damen kommer godt overens, men det ligger fortsatt i bakhodet mitt at hun har sagt disse tingene, får meg til å føle at hun er falsk nå når hun er så hyggelig mot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...