aanonym Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Vi har Peugot 406, stor stasjonsvogn. Hva lurer du på?
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Fornøyd? Mye å reparerer? Kjørekomfort:) Alt du kommer på, hehe God plass, isofix, har 3 unger, en i bakovervendt bilstol...
alvis Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Vi har en Peugeot 307 SW. Vi har hatt den i 3,5 år. Kjøpte den helt ny. Vi liker bilen kjempegodt. Vi har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt. Den er kjempegod å kjøre , setene er gode og det er god plass. Kjempeforøyd!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Vi har 407 og er ganske fornøyd. Det jeg ikke er helt fornøyd med er plassen, men jeg har nok veldig høye krav siden vi har to barn som bruker vogn og en hund på 50 kg. Mannen min er 1,90 høy og det blir litt trangt for han å kjøre med barnesete bak han. Ellers er vi superfornøyd med bilen. Bruker svært lite disel og det er kjempefint med glasstak. Kan absolutt anbefales:)
Fire småtroll Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Vi har en 307 SW og er kjempefornøyd. Har vel hatt en reprasjon på den, en termostat som røk, har kjørt den i 3 år. Bruker lite drivstoff, er god å kjøre, veldig oversiktlig. Ungene sitter ganske høyt og har god sikt. Føles trygg og god på vinterføre, har aldri sklidd e.l. Vi har tre barneseter bak og det går helt fint. Nå venter vi unge nr fire da, så vi må bytte bil, har da lyst på en Peugeout 807 med 7 seter, det er en stor og god flerbruksbil.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Ja, jeg hadde en en gang i tiden og det var en skikkelig møkkabil. Men nå er det ganske lenge siden og jeg håper standarden deres har økt siden da.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Kjekt å se at det har kommet flere svar:) Tusen takk. Vi tenkte å dra å se i butikken deres i dag, men rakk det ikke, så tenker vi drar ila uka, evt neste helg:) Har sett litt på 307sw på nettet samt den 40-ett-eller-annet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå