Kvinne22 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 uff, har lest en del om dette nå og blir litt redd. går allltid med truseinnlegg. om kvelden er det alltid litt bløtt med en gulig farge. er det kanksje urin? merker jeg lekker en dråpe dersom jeg nyser f. eks. men føler avogtil at det plutselig er noe som renner, er dette utflod da? hvordan vet man om man lekker fostervann eller om det er utflod? for tre dager siden var jeg på ultralyd for å sjekke morkaka ( den låg lavt, - hadde nå flyttet seg fint). hadde de ikke sett på uløtralyden dersom jeg lakk fostervann?
-dolly- Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Det er veldig vanlig med mye utflod i svangerskapet, har det selv og det er gult/hvitt/blankt det varierer. Kjenner som du sier at det plutselig renner, men er mye mindre en det kjennes ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå