*SmurfeMamma* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 hei! jeg fikk esøk av tr jeg... 8 dager over IKM... men jeg har misstanker om at det var en tidlig sa, for jeg kan ikke ha fått kroppen min til å gi meg så masse symptomer bare ved å tro... hehe;) også fikk jeg en del svake posetive tester i begynnelsen av tr uken... har ikke testet noe mer nå, ser ut som det gir seg i dag... så takk for at du ville se på meg:) tror du hadde riktig ,men noe gikk nok galt under festingen....,
*SmurfeMamma* Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2009 gir den et dytt jeg så du ser den viss du skulle komme innom...
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 nei huff så dumt da...ja jeg føler ingen graviditet på deg no..så det kan stem at du var gravid men at det gikk galt under festingen..du kommer heller ikke til å bli gravid denne mnd eller neste mnd desverre :S men får opp mars april på deg
Shiny84 Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 hei lilleknøtt!! så dumt med den tr da!! mulig det var kjemisk da ja,.... men de sier jo at etter kjemisk grav blir man lett gravid igjen...! fort!! Ikke heng deg for mye opp i alt dette "klarsynt greine" vet du fusker i faget selv også! men du må leve livet uten å planlegge morgendagen ikke sant, he, he, he, lett å si for meg.... det gjeller jo for alle egentlig. Men etter å ha vært der du er, alså jeg var "klarsynt" eller "trangsynt" ha, ha,ha... så v et jeg hva jeg snakker om! vær forsiktig med de kreftene du er kontakt med! noen ganger er det faktisk bedre å ikke vite!! Håper virkelig du kommer etter på 1 tri snart! det er ikke sikkert det tar så lang tid som de spår!! noen sa jeg var gravid når jeg var det, noen andre sa jeg ikke ble de før i mars.... man må ta ting med en klype salt!! alt det beste til deg vennen!! og lykke til i neste pp
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 er enig med ullhue...man skal ikke leve etter klarsynte,det er ikke bra for psyken,men når det gjelder lilleknøtt så er ikke hun en av dem..hun er veldig klar over at klarsynte kan ta feil og at man skal ta det med ei klype salt
Shiny84 Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 det er bra du da kimby, er du gravid eller prøver eller??
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 jeg er gravid ja..litt overaskende er i uke 20 og d blir vist jente nr 4
*SmurfeMamma* Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 heisann dere:) ja var dumt det gikk sånn... men jeg er ved godt mot! vi har ikke dårlig tid... vi har jo allerede en nydelig liten gutt, så vi koser med han!! han begynner nok å bli noe brotskjemt, så hadde vært fint med et søsken innen rimelighetens tid.... hehe;) blir jeg ikke gravid i januar, begynner jeg på ppiller igjen... har ikke lyst på et barn som bare er litt over 5 år når det skal begynne på skolen... så blir jeg gravid i april er det greit:) tror du det blir 09 eller 2010 barn på meg da kimby? fødte før tiden med sønnen min, så kanskje jeg må gå på pilla ut april også.... hehe;) Syns det er veldig spennende med klarsynthet, men jeg lever ikke etter det, for vet at mye ikke stemmer. selv bruker jeg kun evnene mine på ting som har med graviditet og gjøre, bare for moro....Ellers får jeg opp "ufriville syn" av og til,men da tror jeg det er en mening med at jeg får de.. er redd for å utvikle evnene for mye, kjenner ei dame som det "tippa" for... he! gratulere med jente nr 4 da:) blir koselig det, selv om det sikkert blir mye kø i baderoms døren med årene hehe;) synd jeg ikke får være på 1.tri med deg ullhue... men kan jo krysse fingrene for at januar blir min måden, tross spådeommen... tihi;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå