Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg og min kjære klarer ikke bestemme oss om vi skal ha det tradisjonelle kirkebryllupet eller om vi skal finne oss en sydhavsøy... Vi har liksom lyst til begge deler. Vi slipper jo en del mas og kjas ved å ta det i utlandet, men er redd for å sitte igjen å "angre" på at vi ikke gjorde det på den tradisjonelle måten. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!! Blir sprø! Noen som har noen gode visdomsord? Klem til alle bruder!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 skjønner hva du mener... vi hadde også det samme dillemmaet... til slutt, så tenkte jeg at jeg synes jeg "skylte" mor og far å gifte oss i kirken, med fest for de.... tror jeg hadde blitt veldig skuffet selv om barnet mitt ikke ville ha meg tilstede når hun ble gift... håper du forstår hva jeg har ment... husk at det viktigste er at du gjør det du ikke kommer til å angre på
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Gjør det som føles riktigst. Min mann og jeg stakk til en sydhavsøy og giftet oss, bare vi to. Ingen visste noen ting. Det gikk helt fint det. Ingen sure miner.
Sjokoholikern Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 For min del var det enkelt, har alltid hatt lyst til å være midtpunktet i en stor fest med venner og familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå