Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er gravid i 6. uke og de to siste gangene jeg og sambo har hatt samleie, har jeg fått skikkelig vondt i magen, mer som veldig sterke menssmerter. Det går over etter 10 min ca, men er veldig vondt når det varer. Noen som vet hva dette kan være, og om det eventuelt kan være skadelig for barnet, siden det er der smerten ligger?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 mener ikke å skremme, men jeg ville spurt legen min... jeg hadde det slik da jeg var gravid, og jeg mistet i uke 21... hadde de samme smertene etter sex den dagen jeg mistet. Legen kunne ikke fortelle meg hva det var nå i ettertid, men fik klar beskjed om å si ifra viss smertene kom igjen i neste svangerskap. men ellers så sies det også at det er normalt med litt smerter en stund etter en orgasme...dette er bare musklene i livmoren som trekker seg litt sammen og skal faktisk være litt sunt...=) Uansett, lykke til med svangerskapet, og jeg håper at jeg kan komme etter snart=)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Uff... Skal innrømme jeg ble litt redd nå :S Ingen planer om å ha sex før jeg skal til legen i allefall! Hadde ikke orgasme, så det er ikke derfor. Ble redd nå :S
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Hadde oxo sånne smerter i 2. sv.sk. men det gikk fint! Hadde noen blødninger men ellers bra=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå