Eucerin Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 har vært så uheldig å fått krøpet foret inni, ser ut som en baby-dress innvendig.. Noen som vet om jeg får kjøpt bare for? eller om det er noen butikker i Elverum/Hamar som fører troll? Må kjøpe ny idag, før barnehagen begynner mandag!!!
Amy - I love whales Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Du får ikke kjøpt kun for dessverre. Du kan vel bruke dressen med en annen ulldress/fleecedress under, fins jo så mange merker.
Eucerin Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 så om noen vil ha for til dress til nyfødt baby så bare si ifra:D Det var str 110, tenker den tilsvarer 50 nå hahahaha:) Men ingen som vet om noen forhandlerer av trolldress i hamar/elverum? Er veldig fornøyd med dressen nemmelig, med tanke på at hun går i utebarnehage med omtrent 20-
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Hva med å kjøpe ullfleece dressen fra www.nostebarn.no ? Jeg har brukt den under trolldressen mange ganger. Og min erfaring er at ulldressen fra nøstebarnet er mye mykere og varmere enn troll sin. Det hadde jeg gjort.
Duracella Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 De som selger Troll i Elverum, er Domus-butikken på Martn senteret, og Babble. I Hamar er det Babyshop, og en butikk i gågata som jeg ikke husker navnet på.... Men du får nok ikke kjøpt kun foret. De to butikkene i Elverum selger nok ullklær av alle slag, så du finner sikkert noe like bra i en av dem. Lykke til!
Trollemor og snuppa! Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Vi bruker også nøstebarndress under trolldressen som reserve.. funker fint!! (Eller en annen ulldress..) Tror det blir billigere enn å kjøpe ny! (Men, jeg vet ikke helt om jeg mener nøstebarn sin er varmere enn troll.. Troll sin ulldress er tykkere og mer kompakt!)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Det er det som er poenget, at det er mer "rom" mellom ullfibrene. Derfor holder den mer på varmen også.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Er forresten ikke helt sikker... Men synes å huske at jeg leste om noen her som hadde fått tak i løst for til troll på troll utsalget som var. Men det er kanskje slutt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå