oss2=3,snart 4 Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har begynt å bli kvalm og i går spøy jeg senest 19.30. Kl 20 hadde jeg en liten blødning (sånn at jeg så det på papiret) når jeg var på toalettet, men ingenting etterpå. Har litt svak rosa utflod av og til... Jeg er forsatt kvalm og har litt murringer i mage/rygg, men ikke mye. Bør jeg holde meg i ro? Men det trenger ikke bety at jeg har mistet? Blødde litt med forje husker jeg, men husker ikke hvor mye...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 da jeg hadde blødninger sist, sa gyn at det ikke spilte noen rolle om jeg holdt meg i ro..hvertfall ikke fysisk..dersom det var en SA på gang, ble ikke den forhindret av ro og hvile..men dersom jeg psykisk syns det var greit å slappe av, var det en annen sak... dersom du hadde blødninger sist, er det jo store sjanser for at det går bra denne gangen også;-) lykke til, vet hvor slitsomt det er å være usikker;-(
oss2=3,snart 4 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Takk for oppløftende ord. Legen sa til meg forje gang at jeg måtte holde meg litt i ro og ikke gå i trapper så mye.. men gjør det jeg føler for. Ikke lett å være i ro med ei lita på 18mnd.. godt jeg har henne:) Har jo ikke vondt! Og er kvalm som jeg har vært denne uka, men man blir skeptisk når man blør! Ringer legen til mandag og skal få en tidlig UL. Da får jeg jo svar med en gang. Har akkurat hatt en XU så er nok ekstra bekymret.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 skjønner at du er bekymret, ja;-( godt at du er kvalm, selv om det er pyton...med jenta mi var jeg veldig kvalm fra uke 7 ca, men med det svangerskapet som gikk galt var jeg ikke kvalm i det hele tatt...nå kjenner jeg "heldigvis" kvalmen er på vei, og blir litt betrygget av det;-) du må holde oss oppdatert etter UL,jeg er sikker på at alt er ok;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå