Nr.4 i april :) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Endelig er den positiv, skal ta en clear blue i morgen for å dobbelt sjekke.
LINDA*** Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jøss!! Grattis:) Jeg hadde helt lik opplevelse som deg i dag! Billigtester er superpositive i dag. Men må ikevel forsikre meg i morgen tidlig med CB:) Da blir det liv i Mummidalen tenker jeg:) Lykke til videre.
Nr.4 i april :) Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Så artig Lara28 +/- grattis til deg også Lykke til !
4blir5 Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Hei, gratulerer til deg! Jeg har IKM og testa positivt med QR nå i ettermiddag!!!!!
muffis♥ Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Hei Jeg testet også positivt i dag...tror jeg. Var en Preg graviditetstest til 99 kr. Streken var veldig svakt rosa, men det er en strek der. Tror jeg må dobbeltsjekke i morgen. Skulle jo hatt mensen i dag, så det er jo litt tidlig...
Nr.4 i april :) Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2009 Testa med clear blue idag, og den var veldig positiv kom opp svar med en gang. Har to søte barn fra før, eldste har mast om ikke jeg kunne føde en baby, syns det er litt morsomt. Gleder meg til hun skal få vite det. Lykke til dere andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå