Gå til innhold

Hjemmeside, noen`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage en til lillegutt. Så det jeg trenger er egentlig en hjemmeside som det er lett å laste opp bilder osv. Gjør ikke noe om det koster en liten slant i året, men vet bare ikke hva jeg skal velge. Piczo er veldig stress med bilder syns jeg, å masse reklame. Så har jeg sett på 123 hjemmeside, men syns ikke det fotoboken der var noe særlig. Er det flere siden jeg kan opprette min egen side? Eller har dere noen av disse dere vil vise frem? Takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg bruker blogg fra www.blogg.no

Utrolig enkel å bruke og veldig bra :)

Koster ingenting

Skrevet

Vi har hjemmeside fra www.aktiweb.no. Veldig fornøyd. Den koster jo litt. Men den er veldig enkel å redigere. Pluss at den ikke er rotete. Syns ofte at de blogg-sidene blir så innmari rotete. Og ikke minst, den er reklamefri.

Skrevet

Selv lager jeg hjemmesiden helt selv, og kjøper domene selv (www.underveis.dk). Oppsettet jeg bruker heter WordPress, noe som jeg er vedig fornøyd med. Dette kan du få som "ferdig" blogg også. Det er mange tema å velge i, men som de fleste ferdigblogger, så er det begrensede muligheter for justeringer og designendringer. Jeg som kan lage det meste selv, og tilpasse siden min, har mye større rom for å tilpasse det slik jeg vil.

Min erfaring er at det sjelden blir perfekt, med mindre man lager det helt fra bunn selv. Det krever kunnskap og masse, masse tid. Det beste alternativet for deg er å gjøre som du gjør nå: Surfe etter det beste alternativet for deg :-)

Moro med blogg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...