Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM idag, men fikk på onsdag såvidt litt blod på papiret. Det var bare litt og kun på morgenen. Dette skjedde også torsdag,fredag og idag. Jeg kan være sånn på første mensdag, men da er det fullt i gang dagen etter. Ikke på langtnær sånn det er nå Jeg pleier også å ha litt murringer under mensen, og ha 2.dagen med veldig hodepine. Har tatt noen billigtester, men bare neg. Pleier aldri å være mer enn en dag før ute med mens. Kan dette være en mens? Aldri hatt forandringer på den før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...