alvilde Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 babyen min på 2uker er snørrete å forkjøla. er det farlig? hva kan jeg gjøre?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 bruk morsmelk eller saltvann i nesa, og prøv å holde nesa åpen så babyn får i seg mat. Om du ammer så gi pupp når barnet vil ha, om det vil ha oftere. Det kan og hjelpe å heve øverste del av senga om barnet er tett. Det er vel ikke noe serlig mer man kan gjøre, annet enn å gi masse kos. Følg med og kontakt lege om babyn får feber og blir ordentlig sjuk. God bedring til lille nurket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå