Levine Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har fått time til vurdering av igangsatt fødsel uke 37+5 pga stort barn (+ 34 %) . Noen som vet hva som skjer på en slik vurdering? Kan det hende jeg blir satt i gang med det samme, eller får jeg ny tid? Takk for svar
vårina Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei! jeg fødte på sus for 7,5 mnd siden Var på vurdering for igangsetting ene dagen og fikk time til igangsettingen to dager senere kl 7 på morgningen. Mye som spiller inn på hvor fort dem starter fødselen..jeg hadde forferdelige smerter i ryggen pga en kroniske lidelse og var 5 dager på overtid..måtte virkelig "jobbe" for å bli hørt. Dagen før jeg skulle på føden havnet jeg inn med ambulanse....legen som tok meg i mot tok vannet med engang..og 6 timer senere hadde jeg verdens skjønneste jente i armene..en perfekt fødsel! Blir spennende dette gitt..er det på mandag du skal på sus? Du kan jo ringe inn å spørre dem om du bør ta med bagen. Masse lykke til! du må fortelle fødsel historien etterpå! P.S jenta mi skulle være rundt 4 kg..men var såvidt 3 kg da hun ble født. vett ikke om det er vanligt at dem tar så mye feil jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå