Gå til innhold

Tid for nattmat igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som så mange andre 'søstre' her inne sitter jeg oppe på natten igjen. Ikke at jeg er så ihjelsulten eller noe, men 'noen' krever at mamma står opp og tar seg litt mat. I natt stod 'filet de kneipp' med ost+paprika og en med skinke på menyen, etterfulgt av

'dom perignon' de tine meierier årgang 2009...

Noen andre som sitter oppe og nyter gourmetmat???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er vanlig å være nattsulten? Jeg var våken en time i natt. Lå og vrei meg lenge, så spilte jeg spill på tlf, mens magen egentlig skreik etter mat, men så synes jeg det var for ille å spise midt på natta, men da er det ikke bare meg. Godt å høre. Neste natt jeg har en sånn natt, så står jeg opp og spiser. (har hatt et par av dem, så det kommer vel flere).

Skrevet

jeg også har det sånn. visste ikke at det var normalt. venter jente og er i uke 34.. jeg har våknet av at jeg er skrubbsulten. og har tenkt at jeg må spise mer kvelds... men det ble jo bare verre..hehe er sjeldent jeg er sååå sulten som på natta. kan ikke huske å hatt det sånn tidligere heller..

Skrevet

D gjelder å ha en klase bananer liggende, da slipper man lage noe og trenger nesten ikke åpne øynene engang. ;D Kan tom. ta den med på nattbordet, er jo ikke så lett å stå opp heller.

Skrevet

Her er det ekstremt. Enda jeg egentlig ikke kan føle sult lenger pga sulthormonet er 'koblet ut' etter en slankeoperasjon. Men her utarter det seg slik at jeg våkner for å tisse, og får overhode ikke sove igjen! Istedenfor ligger jeg og sikler dypt og hellig etter alt mulig, fra brød med smør, syltetøy, foccaciabrød (fikk nesten delirium forleden natt og planla DEN handlelisten), pizza, frukt, sjokolade... alt som kan svelges! Har merket at hvis jeg spiser litt rett før jeg legger meg så tar det lenger tid før sulten kommer, men den kommer 9 av 10 netter. Så opp og spis, damer! Og la oss dele våre wannabe gourmetmåltider med hverandre!

Skrevet

den er jeg med på ja du=)hehe... ikke greit.

har ikke hatt lyst på noe i dette sv.skapet...men nå kommer det enormt. eneste jeg har slitt med e lukter, men nå er det helt ekstremt. alt lukter vondt. alle lukter vondt(spes. røykere.har jo sluttet selv for ikke sååå lenge siden.) og parfyme er jo helt forferdelig. jeg går rett og slett og sier rett ut til mine nærmeste,uten å tenke meg om...at dem lukter vondt... trur dem er litt lei nå, men det har vart hele tiden, men, matlysten har ikke vært så mye å skryte av, nå kommer det for fullt=) alt går jo ned på høykant. og omega3 tabl. har vært fine å ta, nå raper jeg tran hele dagen..så her er det en eller annen forandring på gang..

Skrevet

Da er klokka på dataen passert 03.14, og jeg har vært våken i 1 time etter nattens første tissetur. Og etter en halvtimes vriing og vending og besettelse på pære og druer, stod jeg opp. Nå har jeg klart å sluke 1 pære, noen druer og et lite stykke av lørdagens pizza. Vurderer sterkt å angripe chipsskålen som jeg vet står igjen på salongbordet. Ikke dårlig prestasjon på bare 1 time, hæ?

Gud som jeg håper denne nattspisingen forsvinner etter fødselen! Sist jeg drev med dette var for ca 10-20 år siden... da min mor og jeg satt oppe til langt på natt og pratet om absolutt alt mellom himmel og jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...