bruster Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 I dag ringte jeg til en bank for å ordne med en time hos en "veileder" i forbindelse med en søknad på boliglån. Da jeg fikk snakket med en , konsulent, og fikk presentert meg, fortalt at jeg var alene med tre barn- avbrøt han meg med at det kom til å bli vanskelig, nermest umulig for meg å få lån i dagens marked. Jeg er vel vitende om at boligprisene er høye her i byen, men ærlig talt!!! Han var ikke interisert i å høre hva jeg hadde i inntekt.... Nå har jeg slitt på høyskole i tre år, alene med tre barn, betaler dyrt for den boligen jeg har nå ( 14 tusen i husleie). Føler rett og slett at jeg blir diskrimert pga av jeg er alene med barn. Er det virkelig slik at man i dag er tvungen til å bo sammen med en mann for å få lån til bolig??? Samtidig som jeg blir "avfeid" på denne måten, får en venn av meg (mannlig), lån til nermere 2 mill, med samme lønn, samme studielån, og betalerer bidrag for samme antall barn. Kjenner jeg blir provosert!!! Men jeg gir meg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå