Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Oj så fort det går, idag sier min side at jeg går i 29. svangerskapsuke så da hører jeg til her. 2. trimester har gått fort som bare rakkern, håper dette går like fort til tross for ekstrem bekkenløsning...
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg også kommer over hit i dag! 2.trimester har gått utrolig fort! Får nesten litt panikk..... Sist da jeg gikk med lillejenta mi så varte 2.trimester i en evighet Må du bruke krykker pga bekkenløsningen din? Jeg har begynt å bli litt plaget selv nå, men heldigvis ikke så mye
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Ja når jeg gikk med guttungen som ble 2 år i desember så gikk jo tiden i sirup og 2.trimester var som en vond evighet.. Ja jeg må bruke krykker på dårlige dager som idag, så fort det er over 5 minus ute KLIKKER det seriøst i bekkenet mitt. Begynner å skjønne at gamlingene sier de "kjenner det på gikta" Brukte krykker når jeg gikk med guttungen også, men da var jeg "Bare" plaga fra uke 30. Denne gang har jeg vært ille plaga siden uke 18, til tross for bassengtrening og forebygging. Har heldigvis verdens snilleste mann som gjør ALT hjemme ettersom jeg gjør meg best liggende / sittende. har ikke skifta bleie engang på sikkert 8 uker jeg, for jeg klarer ikke løfte guttungen opp på stellebordet, så jeg er heldig som får avlastning! Han går også 100% i bhg, så bruker dagene til å hvile bekkenet.
kei80 Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Hei Leelu25! Velkommen! Vondt med bekkenløsningen,håper det blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå