*Mamma09* Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Noen fra Telemark som vet hvor man kan bestille ultralyd privat og hvor mye det koster??
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Du kan ringe søsterhjemme legesenter. Der får du ultralyd helt gratis så mange ganger du vil i løpet av svangerskapet De har helt nye maskiner som er kjempebra! http://www.minhelse.no/olavsgatenlegekontor/ Her kan du bestille time
*Mamma09* Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2009 Tusen takk =) Det skal jeg gjøre !
....().... Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Oi, er det sant? Har akkurat klart å komme meg inn på listene til Trine Fredriksen. Føler jeg har vunnet i lotto! Lykkelig over å slippe svangerskapskontroller hos den rare fastlegen jeg har hatt til nå.
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Ja jeg er ikke engang på lista til Trine Fredriksen jeg, bare ringte å sa jeg var gravid og at jeg ville ha tidlig UL. Det fikk jeg i uke 8+5, så spurte hun om vi ikke ville komme tilbake ved 12 fullgåtte fordi da er jo babyen ferdig i miniatyr - og det gjorde vi, samt at vi var der på den ordinære Kostet ikke en krone noen av gangene! Hun er kjempeflink hun
....().... Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Det er jo helt utrolig. Har ikke vært hos henne enda, men nå må jeg si jeg gleder meg.
*Mamma09* Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 Ok, så jeg kan få flere ultralyder der gjennom hele svangerskapet? Er det ett gratis alternativ til kontrollene hos lege el jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå