Gå til innhold

Når kom kvalmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg har det vært slik:

 

Svangerskap 1: begynte å kaste opp 8 dager etter befruktning. Kastet opp i ni mndr.

 

Svangerskap 2: begynte å kaste opp ca i uke 7.

 

Svangerskap 3: er nå 6+4, og "bekymrer" meg litt for at kvalmen ikke har kommet... (fatte det den som kan.. er jo glad den ikke er her.. for jeg vet hvor ille det kan bli...). Men, jeg har liksom ikke hatt svangerskap uten oppkast. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme, i begge de to forrige svangerskapene. Det er helt forferdelig.

 

Men.. siden jeg ikke er særlig kvalm nå.. så blir jeg jo litt redd for at ting kanskje ikke er som de skal.

 

Når har dere blitt kvalme/kastet opp. Og har dere flere like svangerskap bak dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med datra mi vart jeg kvalm før jeg fant ut at jeg var gravid, men nå er jag ikke kvalm. tror ikke de er noe å bekymre seg for, alle graviditeter er jo forskjelige. så jag håper jag sliper denne gangen, har iegentli bestemt meg for at jag ikke skal bli de :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...