xTulla Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei Nå er det store sjangser for at barnet blir beholdt Bare et problem: BF er under barnevernets vinger. Han bor i en hybel hos noe lignende som fosterforeldre. Jeg "bor" også der på en måte. De "fosterforeldrene" mistenkte at jeg var blitt gravid for noen uker siden, og likte det tydeligvis svært dårlig. De mener vi er for unge og uansvarlige til å bli foreldre. De har visst også "blitt fortalt" av noen at jeg har prøvd å bli gravid bak BF's rygg, noe han heldigvis ikke tror på. Så, siden en graviditet er umulig å skjule til fødselen, vil de jo etterhvert finne ut at jeg er gravid. Kan de få barnevernet til å ta fra oss ungen etter fødselen p.g.a de mener vi er for unge og uansvarlige? Kan de/barnevernet søke etter abort etter de 12 ukene og få det godkjent uten tillatelse? Er kjemperedd for at barnevernet og fosterforeldrene kan ødelegge dette nå :S
snart mamma til 2<3 Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 her ei vennine som var under barneværnet, men hun måtte bare bevise for di at hun hade skjerpet seg og om hun ikke hade gjort de så hade di gått in å tat barnet. jeg vet av foreldre som er ned til 15 år som har delt foreldre rett, di får hjelp. man har krav på å få hjelp og veiledning når man er så ung..
xTulla Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2009 Takk for svar Så bra at hun fikk beholde ungen da Håper det går den veien for oss også Jeg er 18, og han er 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå