♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Er det ok å bare bruke kremen eller må en ha stikkpillen og? Jeg har krem igjen fra forrige svangerskap som jeg tenkte å bruke (tror jeg har soppinfeksjon fordi det klør) men kjøpte da en pakke med en stikkpille og kremen. Eller må man ha begge? Kan en dag kjøpe bare stikkpillen for seg selv??
mortilgutt Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Eg har snakka med legen min om dette. Ho sa at det ikkje er farleg å ta pillen, men må førast inn med fingrane og ikkje den "pinnen" som fylgjer med. Eg trong ikkje vera redd å bruka han, men trong ikkje utan at det klødde og var plagsomt. Så eg har klart meg utan. For å vere på sikre sida så kan du bruka kremen og, men det skulle ikkje vera nødvendig. Dersom eg ikkje hugsar feil så går det an å kjøpa berre pillen utan kremen, men er litt usikker. Det veit dei på apoteket....dersom du har krem og pille heime ville eg råda deg til å sjekka utløpsdatoen. Han kan vera for gamal, og då verkar han kanskje ikkje slik han skal. Så eg ville nok kjøpt ny i tilfelle... God betring, og ikkje gå og vert plaga utan du har grunn til det!! ha ein god dag!!
mortilgutt Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 ...ein ting til....det er lurt å ta pillen etter du har lagt deg om kvelden. I og med at du fører han inn med fingen så har han veldig lett for å gli ut att, og då hjelper det å liggja på ryggen....berre eit lite tips.... Lykke til!
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Kan fint bruke "bare" kremen uten stikkpillen. Hvis det ikke hjelper (siden kremen ikke fjerner sopp inni skjeden) hadde jeg gått å kjøpt pillen. Men husk å sjekk dato, virkestoffet svekkes og kremen kan skilles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå